23 Ağustos 2017 Çarşamba

Leo Yeni Ay Güneş Tutulması Mantras21 Ağustos Pazartesi 11:30 Pasifik / Doğu 14:30 Doğu 28 derece 52 Aslan

Leo Yeni Ay Güneş Tutulması Mantras

21 Ağustos Pazartesi
11:30 Pasifik / Doğu 14:30 Doğu
28 derece 52 Aslan

Leo'daki Büyük Amerikan Tutulması, Kuzey Ay Ayı Dümanı ve Mars'ı birleştiren güçlü bir Yeni Ay'tır. Bu, Amerika kıtasının tamamında 99 yılda görülen ilk toplam güneş tutulması olduğundan, bu kesinlikle tarihi bir olaydır. Bu, ardı ardına gelen ikinci Leo New Moon'dur, nadir bulunan bir olaydır ve kuluçka kaynağı olan şey, kendi özel kaderimiz ve büyük iyiye hizmet etmek için nasıl kanalize edebileceğimiz konusundaki duygusudur.

Güneş, yaşam gücü, canlılık ve bilinçli amacımızdır. Güneş enerjisinden Ay'a kadar güneş enerjisinden kısa süre lekelenme, güçlü bir simyayı tetikleyebilir ve ego doğamızı "tutuşturabilir". Geçici olarak canlılık ve enerjimizi boşaltabilir. Güvenin ve amaç duygumuzun yenilenmesi şimdi bizi arıyor. Güneş tutulması olarak evrimimize bir portal açtığından tutulma aynı zamanda Kuzey Ay Düğümünü birleştirdiğinden geleceğimizin potansiyeline bir bakış getirebiliriz.

Savaşçı Mars, şimdi haftalarca Güneş'le birlikte seyahat ediyor ve bu Güneş-Mars için belirgin görünen anahtar kelimelerden biri Leo'nun "cesaretlendirilmesi" olduğunu gösteriyor. Leo, güven duygusunun işareti ve Mars bu etkiyi, yangına daha fazla ısı ilave ederek güçlendiriyor. . Asabiyetimiz olan özgüven, cesaret, yaratıcılık ve sevgide yabani salıncaklarla karşılaşabiliriz.

Leo New Moon Tutulması, Yay Üzerinde Satürn ve Koç Uranüs Erisini içeren bir Büyük Yangın Trini, coşku, dürüstlük ve isyan sentezinde gökyüzünü ateşler. Kollektif ortamda ortaya çıkan şahit, kendi hayatlarımız içinde bir şekilde ortaya çıkıyor ve içgüdülerimize hakim olmayı ve geleceğin net bir vizyonuyla uyum sağlamayı gerektiriyor. Kaderin ani katlanmaları anında ortaya çıkabilir ve özellikle de Uranüs'ün etkisi ile, kör ederiz, Büyük Uyanış Konjonktörü Eris, Anlaşmazlık Tanrıçası.

Aslan 29'uncu Sabi Sembolü "İnsanlık biçiminde yeniden doğum için hazırlanan okyanus dalgalarından bir denizkızı ortaya çıkıyor". Bu, metamorfozun bir işareti ve mistik ve büyülü ruhu yenilenmiş bir beden ve zihinle birleştiriyor. Simya devam ediyor ve yeniden doğum ağrılı ve dağınık olsa da, sonuç gerçekten muhteşem olabilir.







Koç
İçimdeki bu yangın ruhumun tutkusunu ateşliyor. Bu yangını ustalıkla güç ve strateji olarak kanalize ettiğimde kazanırım. Kendi egonuzu daha büyük cesaret ve güçle ortaya çıkarmak için öldürüyorum. Ben cesur aşkın savaşçısıyım.

Boğa Burcu
Benim içinde ilahi bir ışık altın madenim var. İç Altınımın simyası, kaderime yakıt dolduran kaynaktır. Kalbimin arzusu, sevdiğim kişileri, benim ruh kabilemizi korumaktır. Dayanıklılık ve haysiyetle yeni değer seviyelerine yükseliyorum.

İkizler burcu
Amacın bir dönüm noktası yaklaştığını hissediyorum. Benim kişisel manifestomuzu ifade etme zamanı. İlişkiler beni test edebilir, ancak benim güvenim de zekamı destekler niteliktedir. Kollektif bilinçten gelen aydınlatmalara açılıyorum ve yeni merak uyandırıcı seviyelere merakımı takip ediyorum.

Kanser
Kalıcı aşkın durdurulamaz bir gücü gibi hissediyorum. Ben kurtulanlarım ve savunmasızlığımı kişisel güce dönüştürebilirim. Özel hediyelerime girip kendimden emin bir şekilde ifade ettiğim zaman kendi bolluğumun yaratıcısıyım. İstediğim işi yaparken dünyayı değiştirebilir ve paradigmaları değiştirebilirim gibi hissediyorum.

Aslan burcu
Kader beni çağırıyor. Kader benim tarafımdadır. Benim uzmanlığımı daha yüksek bir amaca hizaladığımda, Evren arzularımı tezahür ettirmek için çalışıyor. Benim büyük metamorfozum, benin mezardan rahmına dönüşmesini gerektirir. Kalbim ilahi çocuğun masumiyetine yeniliyor - parlak, neşeli ve saf. İç avucumum ortaya çıkmaya ve hayranlık duymaya başlamaya hazır.

Başak burcu
Kendimin üstünlüğüne adamışımdır. İçteki kutsal alanımdan, zerafetimi ve mesajımı rafine ederim, mükemmelleştiririm ve parlatırım. Yaratıcı gücümü somutlaştırırken, yüzeyin ötesini görüyorum ve kimsenin beni manipüle etmesine izin vermiyorum. Önemli olan kendime asla ihanet etmemem. En derin motivasyonlarımı aydınlatırken gölgem simyası ateşle arındırılır.

Terazi burcu
Kalbim hayatın kendisinin geniş olması için umut doluyor. Kalp merkezli bir lider ve anne koruyucusu olarak sorumluluğumun üstünde yükseliyorum. Ortaklıkta yaratıcı potansiyel elde etmek için nezaket ile iddialılık arasında denge kuruyorum. Cesur bir harekete geçtiğimde, gelecek ihtimalle parlak görünüyor.

Akrep burcu
Benim güvenim herkes için ışıltılı, güçlü ve manyetiktir. Benim derin, tutkulu sürücülerim yeni yaratıcılık boyutlarına ulaşmam için bana sahip. Kimsenin beni tanımlamasına, inançlarımın veya ahlakımın tanımasına izin veriyorum. İhanama, dragonfire ile karşılandı. Disiplin ve görevle kendime hakim olduğumda, kaderim değişime uğruyor.

yay Burcu
Bilincin ışığı içimde belirginleştiğinde, kolektif karmayı şaşaalı bir şekilde görüyorum. Ben doğduğum zamanı. Hayat boyu süren ruhsal maceram beni derin bir bilme mekânına götürdü. Ben kendi gurumunum. Şimdi benim bilgeliğimi paylaşmanın zamanı geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Mayıs 2018 boğa günlük yorum

29 Mayıs 2018 boğa günlük yorum genellemeler yaparsak Mayıs ayı yıpratıcı etkisi geçti lakin 29 Mayıs an itibariyle sakin durağan geçmeye ba...